Pages

Saturday, September 21, 2013

Yes im 31.. now completely beautiful...haha

Assalamualaikum wbt

Hihi tajuk bukan main kan. Tapi bukan i say it for nothing tau.. cer tengok keratan paper yang ntah dari mana, menjadi viral sungguh among 31 ladies.. haha lady always act like lady.. kalau husband kita cakap " you are the most beautiful lady i've ever met" sambil hand kiss macam Jack Dawson buat kat Rose Dewitt Bukater dalam Titanic ( my fren said the best film ever!!), terus hati berbunga2 macam ros merah..

Instead completely beautiful ( bunyinya macam baru keluar kepompong je), saya rasa mungkin ada beberapa perkara yang saya should start do, banyak perkara must don't. Moga Allah bantu saya dan korang semua melakukan kebaikan, meninggalkan yang mungkar. Alhamdulillah everyday life saya seems ok ( most of the time a bit huru hara). After 2 years salaryless, syukur pada Allah yang bagi ilham dan kecekalan jadi baker dari rumah.. bekerja sendiri ni terpaksa more pada disiplin, i really force myself lagi bila order banyak sbb im sole baker, marketing officer, despatch etc etc..  tapi bila tengok kek siap dan well constructed & executed, terus rasa nak joget2 happy.. ops 31 year old lady kena behave..haha..

Tapi yelah bila kerja sorang, yield semua saya dapat, tapi i cant do so much.. so currently tengah buat plan sketch untuk my 31 year old birthday wishlist.. atau lebih tepatnya plan kerja kot... macamana nak expand bisnes kepada satu level lagi... Moga tugasan dan rancangan saya lancar dan memberi nilai untuk orang lain juga... Rabbi yassir wala tu'assir, rabbi thammim bil khayr..

Birthday celebration? Ohhhh saya dah tua nak buat birthday party..hihihi

0 comments:

myfreecopyright.com registered & protected