Pages

Sunday, December 2, 2012

Entry iklan :)

Assalamualaikum wbt..

Huhu sungguh lama tak update blog.. Mind block pun ya..Sedikit sibuk pun ya.. Hihi memandangkan saya bukan selebriti blogger, tak update pun tak pe..hihi..

And again, update kali ni juga iklan..haha daripada tag kat fb korang pastu korang unfren ai sebab rimas asyik2 iklan, baik la saya iklan kat page sendiri.. Kalau sudi beli, syukur Alhamdulillah. Kalau belum sudi pun saya sabar menunggu :)

Seperti yang diketahui umum atau yang baru nak tahu  saya kan menjual durian crepe kat kawasan Dengkil, Cyberjaya dan Putrajaya, jadi sempena bulan Disember ni satu lagi produk baru yang Insyaallah, Japanese Crisp Puff Pastry.

Japanese crisp puff pastry filled with diplomat creme and durian pulp
6pcs per pack 
price : RM10.00

Oh ya selain dari itu, saya juga memperkenalkan option pembayaran menggunakan dirham ya.. Jadi yang insist bayar guna dirham Kelantan, saya terima dengan tangan terbuka :)

Untuk memudahkan perkiraan buat masa ini saya start dengan produk berharga; 
1 dirham = RM25, contohnya seperti choc chips cookies, meringue cookies dan 12pcs macaron atau;
2dirham = RM50, 5packs (=25 pcs) of durian crepe, brownies (9x9inch)

Mudah2an niat saya nak memartabatkan penggunaan dinar dan dirham Allah permudahkan.. :)

Last but not least, order durian crepe berjalan seperti biasa ya.. Setiap hari Insyaallah akan buat 25-30 packs, yang booking awal akan dilayan dahulu dan priority kepada yang sudi self picked up. Untuk order boleh sms atau whatsapp 0136076706

Ok dah abes iklan.. tq for reading..

0 comments:

myfreecopyright.com registered & protected