Pages

Friday, December 23, 2011

Stress relief cookies :)

Hehe life yang menstreskan bila susah mau online.. Ni sebab modem dah blow kena panahan petir.. My fault sebab xtutup suis modem masa hari hujan.. Dah la rumah keliling pokok2 kan.. Mmg fav spot petir la (tapi sambil tu saya masih berdoa petir sambar tanah dan lepas tu tumbuh cendawan busut..hehe)

Lepas tu sekarang dipersimpangan nk beli modem dari telekom atau beli sendiri.. Klu beli sendiri mean kena install sendiri..dan masalah nk install sendiri tu ialah, technician telekom before memandai tukar id streamyx kami dan membuatkan tiap kali saya reset modem terus xfunctional...grrr..

Oh ye, gambar hiasan ni adalah chocolate chunk cookies.. satu lagi product tambahan jualan saya.. Hehe jualan tabung oven saya..hehe... Cookies ni diperbuat daripada mentega, tepung, tepung jagung, kacang badam, telur, coklat dan gula.. Actually resepinya sudah ada pun dalam entry yang lepas..korang boleh cuba sendiri, tapi kalau tak kesempatan buat sendiri saya ada ambil tempahan yeh... Boleh tengok kt http://chocville.blogspot.com untuk keterangan lanjut..:)

Ok, before to stress baik saya makan sekeping cookies (sekeping ker?)
Published with Blogger-droid v1.7.4

0 comments:

myfreecopyright.com registered & protected