Pages

Saturday, April 23, 2011

Gudlak kawan walau di mana pun kamu berada..

Semalam hari yang sangat mengharukan, sebenarnya bila saya tau dia resign selepas saya leave agak panjang awal bulan lalu, saya sudah rasa sedih.. seluruh pejabat juga agak murung dia resign..Masa ucapan di jamuan perpisahan, kawan2 perempuan semua bertakung airmata (Nazihah paling over!).. sampaikan ucapan balas Dato' Prof suruh pegawai lelaki jadi wakil..

Memang sedih, apa tah lagi bagi saya dan K.Aida. yelah sebelum kami sampai di cubicle kerja kami akan lalu cubicle dia..( cubicle saya paling belakang, kalau kawan2 lain sepanjang jalan nak sampai cubicle berenti, mau bengkak mata seminggu agaknya) tapi apa kan daya tempat seorang isteri kan di sisi suami.. dia dah dapat kerja di JB, dekat dengan suami nya..

Belakang : Afifah, Norliza, Baby (munpel) Laili, Salywana, Nazihah
Duduk : Amy, Rodiah ( gudlak Momma), Ain

Memang adat di pejabat kami ada yang datang ada yang pergi... kehidupan kan, bertemu tu rezeki, perpisahan tu memang pasti.. Saya doakan Rodiah berbahagia saja walau dimana pun dia berada..

p/s : Saya rindu dia juga.. ( it took some times nak recover rasa down lepas dia resign..)

2 comments:

Psyche said... Reply to comment

mood hari ni mendung. bila baca entry pisah2 cam ni, sedih. Tabah ye merindu.

ciketon fazya said... Reply to comment

@Psyche agak mendung juga.. sampai opis hari ni ramai yang cuti and outstation.. :(

kawan yang baik mmg sayang nak dilepaskan.. :)

myfreecopyright.com registered & protected