Pages

Tuesday, September 28, 2010

Digi Iphone 4 Me



Nuffnang ini memang menbencikan.. suka cari penaja nak buat contest bagi saya menang..(haha hebat la awak ni)

Oke anda nak tahu apa yang akan saya menangi tak lama lagi?


Wah hebatnya awak.. camana awak boleh menang ni???
Oh caranya mudah saja.. saya akan kongsikan dengan anda (wah mulianya hati )..
1. Peraduan ini akan berlangsung selama 8 hari, dari 24 September-1 Oktober 2010.
2. Untuk dapat dalam menjalankan untuk memenangi 4 iPhone, anda perlu menyelesaikan 4 tugas yang akan terungkap di sini di blog Nuffnang.
3. Dari 24-27 September, satu tugas baru akan terungkap setiap hari.
4. Anda akan mempunyai masa sehingga 11:59 pada tarikh 1 Oktober (Jumaat) untuk menyelesaikan keempat-empat posting blog, dan menyerahkan semua empat permalink nuffnang
5. Permalink adalah dalam bentuk yang berasingan setiap hari..Tak boleh campur sekali adun eh..
6. Hanya blogger yang menyelesaikan semua 4 posting blog dengan semua keperluan akan dipenuhi dalam menjalankan untuk memenangi 4 iPhone.
7. Blogger dengan posting blog paling kreatif keseluruhan memenangi 4 iPhone:)

Apakah tugasannya setiap hari?
Day 1 : Digi Iphone 4 Me
Day 2 : Digi Iphone 4 Play
Day 3 : Digi Iphone 4 Real
Day 4 : Digi Iphone 4 Life


Kenapa Digi nak bagi Iphone 4 ni kat awak?
Sebab saya wasatiah/ besederhana ..cuba anda bayangkan eh
Cousin saya, A umur 14 tahun ; pakai smartphone E72
Cousin saya , B umur 20 tahun, tak keja lagi, dapat duit PTPTN ; pakai smartphone Blackberry
Saya, umur ehem2.. keja executive gaji dua ratus ribu lebih tiap-tiap bulan ; pakai handphone cokia..
So sebagai hadiah kesederhanaan tu diorang bagi la satu Iphone 4 ni untuk saya..hehehe
 
Ape faedahnya diorang bagi Iphone ni kat awak?
Ini adalah kerana Iphone 4 ni ada ciri-ciri membantu orang macam saya
 
1. Sebab ia mempunyai paparan retina (retina display) .. sesuai la untuk yang rabun macam saya.. so takdelah susah-susah kerut2 kecikkan mata kan.. hmm baik diorang neh..
 
 

2. Sebab Iphone 4 ni multitasking.. macam saya hehe.. so maknanya sambil saya main game tulis entry blog , saya boleh jawab telefon tanpa mengganggu tugasan sebelumnya..

3. Iphone 4 juga dilengkapi dengan HD video recorder.. maknanya saya tak payah la pegang kamera tak bertripod yang berat tu.. pakai Iphone 4 yang nipis ni pun boleh record.. dan paling best sekali saya tak payah transfer ke notebook untuk editing.. boleh edit kat Iphone 4 terus..

4. dan ciri yang tak boleh disangkal lagi sebab kamera dia 5MP.. so boleh la saya keep on ambik gambar comel2 macam ni selalu
tengok kesian kan? kamera 2 MP je..kan gambar tak sharp..
So itulah sedikit sebanyak tips yang dapat saya kongsikan bagaimana saya mendapat Digi Iphone 4 tak lama lagi... Tunggu untuk tips selanjutnya okeh..:)

0 comments:

myfreecopyright.com registered & protected