Pages

Wednesday, September 1, 2010

Bangkit dari kegagalan

Ini bukanlah keberjayaan (bahasa ape nih???) mengupload clip Geng Surau..

Non bake cheesecake with strawberry topping
Saya bangkit dari kegagalan apabila satu ketika dulu menghasilkan kek keju yang bersifat tanah runtuh.. Tapi kini ia berjaya berkedudukan baik setelah dipotong dari dalam loyang spring foam..syukur ya Allah (sila baca intonasi kanak-kanak cerita indonesia )

Seperti buruk siku sudah diberi ambil kembali.. saya tak ambil balik kek nya..tapi saya cilok gambarnya...

Kek keju ini saya buat plain aje.. topping atas tu boleh dipelbagai ikut suka kami aje... yelah camni bagi kat jiran kenalah bertopping reasonable, strawberry pie filling merah menyala seperti di atas.. tapi bila makan sendiri tu ikut suka la nak letak serbuk milo ke..  jem buah tin ke, orange slice ke, mango slice ke atau ape-ape aje... dah kata tadi ikut suka...

kawan kuasa 10, kalau nak rasa awok maghi dhumoh saya nah..sementara stok masih ada..hehe...

0 comments:

myfreecopyright.com registered & protected