Pages

Friday, July 23, 2010

Syukur

Syukur Ya Rabb
Hari ni masih bernafas.. tanpa pernah sekalipun Allah suruh kira berapa banyak oksigen sudah saya sedut...
Hari ni masih melihat.. tanpa pernah sekali pun Allah suruh kira berapa banyak kali mata berkelip...
Hari ini masih hidu.. tanpa pernah sekali pun Allah suruh kira berapa banyak kali jantung berdegup..
Huhu agaknya kalau baru suruh buat tiga benda ni je pun dah mengong2 ... belum nikmat2 lain lagi..

Syukur Ya Rabb
Saya ada ayah dan ibu yang mendoakan saya setiap hari..
Saya ada adik beradik yang berkongsi rahim dengan saya..
Saya ada suami yang mengasihi, menemani dan menyinari hati saya...
Saya ada saudara-mara keliling yang mengambil berat tentang kami sekeluarga...
Saya ada rakan-rakan yang lapang tangan dan dada membantu saya...

Syukur Ya Rabb
Saya ada rumah untuk menumpang teduh
Saya ada kereta untuk bergerak
Saya ada PC berinternet untuk update blog..

Setiap hari adalah nikmat dari Allah
Selamt berhujung minggu.. ^_^

2 comments:

kawan.kuasa.sepuluh said... Reply to comment

dan sy bersyukur ada kwn seperti kamu dan suami kamu yg tak putus mendoakan kebahagiaan sy.
semoga Allah merahmati kita semua.
amin:D

ciketon fazya said... Reply to comment

insyaallah alwyas..:)

myfreecopyright.com registered & protected