Pages

Thursday, June 24, 2010

Katering kenduri kami dulu

Banyak kawan-kawan ingat saya akan buat kenduri belah lelaki pada bulan ni..hehe planning asalnya memang pada bulan ini.. Tetapi memandangkan jiran-jiran suami saya ingat saya adalah bukan muhrim suami saya bila nampak saya balik keja terus masuk rumah Jalan Banting tu, maka keluarga suami saya cepat-cepat buat kenduri kawen kami pada bulan April lalu...

Kalau kenduri kat Batu Pahat dulu kami guna konsep rewang..( sambil masak sambil naik moto..haha) .. Tapi masa kenduri kat Dengkil, kendurinya di katering kan... Memang marveles ah chef de mission kenduri hari tu.. ada lauk ikan crispy, ayam madu, daging rendang philipina, dalca, kerabu mangga, ulam-ulaman dan nasi bukhari.. air lak bandung soda.. peh mmg layan ah... meh nak tunjuk katering mana
Selalu kan kite dengar generalisasi katering

"kanopi je cantik tapi lauk hampeh" atau "Lauknya boleh tahan la, tapi kedekut"

Tapi pengalaman kami berbeza sekali...Jadi kalau nak lauk kenduri anda dipuji-puji sepanjang hayat perkahwinan anda, cepat2 contact NurHijrah...

Nurhijrah bukan untuk orang kawen sahaja, malahan kenduri doa selamat, akikah malahan kenduri berhijrah rumah juga diorang entertaint.. anda tinggal order dan bayar aje... :)

Memang sedap.. kali ni saya tak tipu...

1 comments:

Dr Singa said... Reply to comment

tak suka kenduri dikateringkan, kan....
hilang 'feel' ...

myfreecopyright.com registered & protected