Pages

Wednesday, June 9, 2010

BOLEH vs TIDAK BOLEH

Sekarang kena adaptasi kepada perkataan Tidak Boleh walaupun ia sesuatu yang Boleh .. Ok i try to adapt with that..

Pagi tadi dah mengadaptasikan beberapa perkara tidak boleh kepada boleh
  • bawak kereta tanpa lesen sebab wallet dalam beg kain sembahyang opis..darurat.. BOLEH la kot
  • bawak kereta laju sikit sahaja.. errr 160km/j sbb tak perasan dah laju..suami saya kata takpe boleh bwk sampai 180km/j pun BOLEH..

Ok .. dah saya takde mood... tapi seb baik trafik blog semalam kencang... so mood dah ade balik..terima kasih..

p/s: saya rasa takde kot polis trafik baca blog saya ni...

5 comments:

kucingorengemok said... Reply to comment

saya polis trafik part time, tak tau ke?

ciketon fazya said... Reply to comment

ampun polis trafik KOG.. saya cuma nak log in masuk keja saya berwarna hijau je.. dah 4 minggu dah merah..

err polis trafik KOG nak nasi kabsah??

Dr Singa said... Reply to comment

rugi kalau kena saman ekor bawak 120 km/jam..
berbaloi kalau kena saman ekor bila bawak 160 km/jam..

ciketon fazya said... Reply to comment

ye berbaloi..
[tetiba tgk msg inbox suami ada msg DAPAT.. Jumlah saman J**#2## ialah RM960.00..:p ]

semoga suami murah hati nak tolong bayarkan...[mode pujuk2]

kucingorengemok said... Reply to comment

hah? kabsah? adakah percubaan untuk merasuah polis? kita ok je... hahaha!

myfreecopyright.com registered & protected