Pages

Tuesday, May 25, 2010

Makan coklat percuma

Saya ada cerita menarik untuk dikongsi bersama.. bagus kan..selalu keluar dengan cerita menarik [ selalu?????? jgn nak menipu].. oke kali ni tak tipu tapi mmg menarik..

Seperti yang anda ketahui saya kan jual coklat [ sebenarnya saya nak bagitau yang tak tau lagi..kehkeh].. oke coklat saya tu menarik.. tapi kalau makan free lagi menarik kan.. Walaubagaimana pun memandangkan saya belum tahap jutawan nak jamu anda berhari2 makan coklat free, meh saya konsikan event di mana anda boleh makan free ..


FREE CHOCOLATE FAIR by Beryl's

Event ni berlangsung hujung minggu ni kat venue yang dah dilukiskan dlm poster di atas.. Anda boleh makan coklat secara free di sini dan juga ada jual coklat kalau nak beli bawa balik..

Oke la saya taip la alamatnya kalau anda nak pergi (huuu baiknya si cantik ni)

No. 8, Jalan 9/1, Seksyen 9, 43650 Bandar Baru Bangi, Selangor, Malaysia.
28 May - 30 May, 2010

Masa makan free adalah dari jam 9.00am - 6.00pm


Syarat nak makan free ialah anda boleh makan sesuka suki semuat perut anda dan jangan membazir sebab membazir adalah kawan syaitan..errr makan melampau-lampau juga kawan syaitan.. Tapi boleh makan kat situ sahaja sebab kalau nak bawak balik, anda kena beli.. So kalau teringatkan saudara mara, sahabat handai atau bos kesayangan, lebih baik anda ajak ke tempat berkenaan secara berkongsi kereta supaya parking tak penuh.. :p... Walaubagaimana pun pihak Beryl's boleh menukar syarat ini semahu hatinya sebab coklat2 tu memang diorang punya...huhu...

Errr macam tak percaya? boleh telefon tanya mereka di nombor ini 03 8925 6136...

3 comments:

Psyche said... Reply to comment

ngaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....
ahad ni nak ajak muq balik awal, nak makan coklat free! (eh, tapi nanti muq kata, dah beli coklat -masa becuti- pun sibuk nak coklat lagi). humph.

word verification: bancel
(benci+cancel)?

ciketon fazya said... Reply to comment

ooo langkawi kah?...

boleh la borong daim.. [saya tak jumpa formulasi nak mengcoklat macam daim tu]

errr verification ni potong stim ah..hehe

Anonymous said... Reply to comment

salam . boleh tnye tak ? kat mane ade jual coklat beryls ni ek ? saya dh carik kat mrata tmpat JUSCO,GIANT takde pon . . huhu . dh la sedap . sesiapa boleh tak tolong ??

myfreecopyright.com registered & protected