Pages

Tuesday, May 25, 2010

Ape keyword popular blog anda?



Saya mendaftarkan blog saya dengan Nuffnang dengan harapan untuk jadi kaya.. haha setakat ini belum jadi kaya lagi sebab blog saya kurang popular [pancing undi kasihan sambil buat muka comel.. :) ]

Tapi takpelah.. yang penting suami saya hari2 baca blog saya [haihh tak pasal2 ].. oke tak buat statement muntah pelangi.. sebenarnya saya agak musykil bila saya review Nuffnang ni, saya tgk keyword paling popular ialah yang saya bulatkan merah tu.. saya musykil kenapa 2 frasa itu sangat significant kepada blog ini padahal banyak je lagi word2 yang menarik [hah perasan!!! ].. Saya terima hakikat la kalau buat tajuk kerja kosong orang berlumba2 nak click sbb ingat mmg ada keja kosong..tapi yang berbulat merah tu tak tercapai dek akalku..

Anyway saya sudah tiada lagi kaki sejuk sebab habis sudah edisi kepak kepak kepak kepung kepung kepung...

Oh ye, cabut gigi kat HUKM (dengan fine Indonesian Dr itu..ampun i didnt remember ur name) lebih gentle and delicate rasanya walaupun free..yang berbayar oke juga kalau anda kaya [haaaa saya belum pergi check gigi untuk tahun ini...]

p/s: saya rasa blog saya yang terabai tu mesti sangat kecik ati ngan saya... haihhhh

2 comments:

^m.r.s. f.a.r.i.z.a.l^ said... Reply to comment

hehe. lawak la eton. aku cuba lak ushar keyword fofuler aku lak.

en_me said... Reply to comment

fofulernyerr.. ihiks

myfreecopyright.com registered & protected