Pages

Sunday, April 18, 2010

Kerja kosong di Putrajaya, Cyberjaya, Bangi, Nilai

Secara jujurnya sejak masuk tahun baru lagi saya termimpi2 mendapat keja baru yang dekat dengan kediaman baru saya.. mean dekat dengan Dengkil ialah Putrajaya, Cyberjaya, Bangi atau pun Nilai.. huhu tapi sampai hari ni masih HAMPA (pernah kah kau merasa, hati ku hampaaa...)

Kenapa saya nak cari keja lain :
1. Sbb saya suka tempat keja yang membolehkan saya kuar 15minit sblum waktu punch kad nya merah..
2. Sbb masa yang banyak tu saya tak tergolot-golot (suami saya kata ni perkataan orang selangor untuk terkocoh-kocoh) nak siapkan breakfast dan bersiap ke pejabat..
3. Saya nak tempat keja yang tak byr tol..
4. Supaya kalau saya malas bawak keta, suami saya tak keberatan nak ambik saya..
5. Supaya saya tak payah keja malam atau keja pada weekend..

Hari ni saya keja weekend dan pada waktu malam.. sedari awal tahun perkara sebgini telah dijangkakan.. Saya bukan la peramal hebat seperti Nostradamus.. tapi melihat trend orang yang bekerja kontrak di sini dan mendapat tetap di sana sinun, kekurangan staff mmg dijangkakan.. Haihhhh maka beginilah nasib kontraktor yang tinggal..Sebagai pengantin baru (haha mengada2 masih nak claim pengantin baru..:p ) tentulah suami saya berat hati (haha guna alasan suami kan..^_^) nak melepaskan isteri berjauhan di malam hari.. (bawah 18 thn jangan baca)..

Huu dah la.. ni luahan perasaan je.. saya nak p solat.. 11 lagi sampel dari Negeri Di bawah Bayu menanti dikerjakan.. Saya taknak balik lmbat2.. saya rindu suami saya.. [ :P muntah pelangi]

p/s: to frens yang tau tempat keja kosong, pls let me know eh.. (terutamanya dikawasan yang dinyatakan di atas.. tq)

0 comments:

myfreecopyright.com registered & protected