Pages

Friday, April 16, 2010

HEROES in Malaysia

Have anyone of you watch HEROES tv series.. sebenarnya saya bukan la tgk sgt..terlalu byk siaran yang skip dan jadi mmg tak terikut lah.. :p dan mmg la saya akan lost nak cerita satu persatu ttg siri tu pada korang..haha ntah2 korang lagi hebat n kenal each characters in that series.. dalam banyak2 karakter tu saya cuma ingat nama Petrelli (tapi tak tau berapa banyak Petrelli yang ada) dan juga orang yang ada ability to paint future named Isaac Mendez (haha ni baru tahu tadi sbb google kan)

Cerita sebenarnya bukan pasal any heroes in that series.. tapi saya rasa Ma saya ada kelebihan macam Isaac Mendez tu hehe.. let's see this pic

This pic Ma saya lukis dah 4 -5 thn lepas.. My mum's hobby is painting.. in fact during school kalau tak siap homework lukisan, maka Ma saya la jadi mangsa untuk lukiskan homework saya.. no wonder latihan lukisan saya A sokmo... heee tapi saya masih bersungguh2 melukis bila periksa eh.. dan hasilnya masih A (kembang hidung )... oh ye aktiviti suruh Ma lukiskan homework to bukan saya sorang je buat okeh.. turut menjadi legasi adik2 saya..

Ok back to the painting, menurut Ma girl inside is me and i was in don't know who's house.. we brought the painting to our house (boleh kata wedding gift from my Mum hehe)

Masa menggantung gambar ni di rumah tetiba perasan yang keadaannya seperti kehidupan saya sekarang..Hehe now dah tau dah who's house it is..most of the flora inside the painting are exist around my house .. ada corak2 ukiran kayu kat atap..hehe.. Isaac Mendez kah ibu saya?????

p/s : suami saya sangat risau saya tak biasa rumah kampung.. dear suami, i don't mind, time to time we are responsible to build up a better life for us whole family..bak kata kawan kuasa 10 saya "Demi cinta, duduk rumah atas pokok pun ko tak kesah kan????"... ye aku tak kesah asalkan ada tangga..:)

1 comments:

Psyche said... Reply to comment

woooo.. I think, EVERY good mother ada ciri-ciri Isaac Mendez itu! but in your case, lagi strong ciri itu sebab ada kaedah melukis kan. hahaha..sungguh magis saat itu kan?

saya pun setuju ape kata kawan kuasa 10 kamu itu. demi cinta.. kepada encik suami Eton, jangan risau juga, eton baik orangnya... haruslah dia juga isteri yang baik..

myfreecopyright.com registered & protected