Pages

Sunday, January 10, 2010

Bila ada notebook

Weekend adalah hari update blog bergambar sbb dpt notebook dari ____ 2 bulan dari sekarang... Kerana maybe 2 bulan lepas ini, hari2 boleh update blog bergambar sbb boleh jumpa notebook hari2...haha..

Bila ada notebook sendiri, boleh baca blog org.. (takde notebook pun saya baca jugak...haha).. tapi bila daah baca boleh wat review entry org...

Saya ada tgk blog chika cerita pasal Ponyo.. Saya dah lama tak tengok anime [ haha tetiba teringat a long lost fren pronounce A-ni-me as A -naim ... err sape kata salah.. kan saya kata cuma teringat je..] .. Sebenarnya saya bukan la fan sgt tgk anime..tapi saya jenis tgk je semua cerita.. tapi anime yang saya tgk limited karya Ghibli Studio...bukan sbb saya jatuh chenta dengan Hayao Miyazaki tu.. tapi sbb ceritanya selalu buat saya nangis bila saya plan nak nangis [????] Cam Spirited Away dulu...[ err sape tak sedih kalau parents tetiba bertukar jadi pembawa H1N1]....





Berbalik pasal Ponyo.. saya poyo2 nak tgk tapi mana ada cite ni kat cinema kan... so masa la bertambah bergunanya ada notebook...biar pun seharian tak masak... saya mkn maggi saja.. 2 bulan lagi saja baru masak hari2..masak untuk ________...☺☺☺[ ayat manis wat u terharu...haha]

0 comments:

myfreecopyright.com registered & protected