Pages

Thursday, November 12, 2009

Siri minggu Keibubapaan

Hari ni seperti berpoya-poya [selalu pun sama je] sbb email semua takleh buka..baik yahoo kea tau gmail yang selalu saya agung2kan senang nak attach file tu tak leh nak buka…
Saya suka simpan document keja dalam email sbb kekonon tu mcm back up klu satu masa nnt pendrive saya hilang…[lagi satu saya selalu lupe location dlm pendrive tu kan..]..kadang2 contoh surat ke file yang saya nak tiru dari org pun saya suh ata kat email sbb saya kedekut ruang pendrive saya…

Bila tensi kan saya suka bagitau kat blog..padahal blog juga takleh buka dashboardnya hari ini… ni bukan direct posting di blog pun..sesukasuki menaip di dalam word doc pasti dengan harapan weekend ni dpt notebook dari Papa Oyen [hari tu panggil ayah?????] terchenta supaya Mama Oyen dapat update blog dengan pelbagai laras bahasa yang bercampur baur…
Petang semalam Papa Oyen sampaikan poskad kiriman Oyen kepada Mama Oyen [minggu keibubapaan masih lagi berlangsung..]

“Mama Oyen…
Oyen nak ballliiiiikkkkk!!
Wad UPM ni tak best
Oyen nak Mama ngan Papa…
Oyen nak Mama dokong..
Papa di mana ni????”

Huuuuhu kasihan sungguh anak singa kecil [panggilan lagi manja] saya tu…Papa, nnt Oyen dah sihat kite bawak dia jalan2 macam kite wat photoshoot dulu eh…

p/s #1: skang email dah leh bukak..
p/s #2: kata nak update weekend konon...huhu..weekend saya updatekan gambar postcard Papa Oyen anta semalam.. tq Papa..♥♥ u....

0 comments:

myfreecopyright.com registered & protected