Pages

Sunday, November 8, 2009

Aku sebuah kerusi

Aku sebuah kerusi .. Aku berwarna merah.. Aku tinggal di Stadium Nasional Bukit Jalil..Di sini aku tinggal bersama kawan-kawan ku yang lain.. Kami amat gembira tinggal di sini..mmg sungguh2 gembira

Sudah hampir beberapa tahun aku tinggal di sini..pada hari -hari biasa ada makcik cleaner yang tolong membersihkan badanku... Ahhhh segar sekali dibersihkan sebegini... bahagia gembira rasanya...terasa ingin bernyanyi2 kecil ♫

Pagi2 hari ni aku rasa berdebar2.. Daripada bual2 orang yang memeriksa keadaan kami, ada perlawanan bola hari ni..heee negeri mana agaknya lawan hari ni... ah takpelah, yang penting, aku berkhidmat sehabis baik....

Sekarang ni... huhuhu kenapa badan ku kehitam-hitaman ni? kenapa panas ni? kenapa ni??? kenapa kenapa kenapa???????

Beginilah nasibnya aku sebuah kerusi di Stadium Nasional Bukit Jalil selepas perlawanan bola antara N9 dan KELANTAN....haiiihhhhhhh!

p/s #1: mesti cik mimi ♥ entry hari ni...

p/s #2 : kepada Alfateh kelantan lagi...

p/s #3 : saya doakan kelantanese sentiasa sabar...

2 comments:

Mohd Arman said... Reply to comment

Salam cik Eton...mungkin entry ini sesuai masuk blog 'warnawarni_kaler...' sbb byk elemen warna. CE ni mmg pengaspirasi warna, sampai isu bola pun boleh diwarnakan..

ciketon fazya said... Reply to comment

haha..blog tu tak dan nak glamerkan la en.arman...

oh ye nnt saya letak nama en.arman untuk becoming miting CRG tau...hehehe u owed me...

myfreecopyright.com registered & protected