Pages

Monday, October 5, 2009

Membuka rumah

Seperti yang dinyatakan pada entry lepas, hari2 awal raya saya sungguh tidak bermaya untuk beraya...saya cuma ada 1 gambar raya yang saya snap sendiri sewaktu berjalan ke rumah to sedara pada hari eid fitri pertama..Oleh kerana tahun ni saya sngt excited dengan kewujudan baju raya yang saya tempat melalui inisiatif saya sendiri [all this while semua mak saya sediakan, but starting next year Insyaallah saya kena mengurus diri dan keluarga sendiri..maka saya perlu belajar buat ape yang biasanya mak saya buat untuk saya...hehe]..Saya seperti tidak puas beraya dengan baju2 raya saya tu.. [ada 2 je pun baju baru..].. Oleh yang demikian saya sangat la rajin attend open2 house dan juga beraya ke sana ke mari...

Semalam mmg (4/10/09), mmg sakan saya gi beraya ngan Alfateh..malahan ada yang tidak dapat kami hadiri sebab kesuntukan masa..rumah terbuka dah nak tutup dah.. Tapi tak mengapa klu ada kesempatan menemui Eid Fitri tahun hadapan kami akan singgah juga ke rumah tuan puan...hehe..

Tempat dan rumah yang kami ziarah :
  • PPUM : melawat K.Arina yang ditahan di ICU.. Kami doakan kakak Arina akan diberi kesihatan dan dapat melakukan aktiviti seperti selalu..
  • Rumah Ain : dengan map yang mmg 'terbaik dari ladang' tu kami dapat mencari rumah Ain dgn jayanya...the food mmg MABELES lah
  • Pak Din : sedap sungguh nasi berlauk Ummi masak..mmg rasa ummi2 kite lah masak ^_^
  • Ust Saman : good food, unforgetable desert and shocking historical reveal..heeeee
  • Ust Radhi : good scenery..menenangkan.. dapat khidmat nasihat perkahwinan lagi..hehe

Dilampirkan sket2 gambar raya kami..ada gak tempat gi tak ambik gambar...

Pak Din's and Ummi's House

Ustaz Saman, K.Suhaiza and Baby Syifa' ( 3S Family..^_^)

Ustaz Radhi's house (latar hulu sg.gombak kot..)

Muka gembira beraya

Can't wait another week untuk gi beraya lagi..saya mmg suka gi beraya walaupun tak dapat duit raya lagi...hehe..ni baru versi bersama Alfateh...dengan housemate saya?? Beraya sampai padat semula jeans saya... Huhu saya perlu berpuasa dan membakar kalori semula...:p

0 comments:

myfreecopyright.com registered & protected