Pages

Sunday, August 30, 2009

Rak Buku Saya

Membaca adalah satu adalah ubat tido bagi visual person seperti saya... as i grew up [dah sampai over grew pun dah] dan kemudian bertemu dgn 'personal lawyer' saya, saya dipaksa untuk rajin membaca..diulangi RAJIN MEMBACA...

Sebenarnya saranan tu ada benarnya.. Malahan wahyu Nabi Muhammad S.A.W yang pertama juga disuruh membaca...betapa besarnya kuasa membaca itu dalam kehidupan kita...Saya berharap kerajinan saya akan menjulang-julang dengan adanya hadiah daripada

(click gambar nak tau lebih lanjut)

kepada saya yang sedang berdikit-dikit ini...
LITTLE THINGS BIG RESULTS kan?..bak kata pepatah saya takde seposen manakan nak cukup seratus..hehe..

Kalau nak join cepat2 sbb dah nak close pun giveaway neh...cara2 nya :
click gambar rak buku tu dan follow the step below
1.Buat satu entry dalam blog masing2
2. Upload gambar sdg menikmati masa berharga bersama buku kegemaran . Gambar paling kreatif akan dipilih sebagai pemenang. Tidak dibenarkan mengedit gambar tersebut menggunakan kesan khas.
3.Upload pic giveaway diatas di sidebar dan jangan lupa linkkan ke My Rak Buku.
4. Tinggalkan komen dan link blog supaya owner boleh menjengah ke blog anda.

1 comments:

Rya Amani said... Reply to comment

tahniah, pic awak terpilih..
nnti bgtau buku mn yg menjadi pilihan hati yer..

myfreecopyright.com registered & protected