Pages

Tuesday, August 11, 2009

I am happy being me : part I

Semakin hari blog ini sgt sunyi sepi dan bergaung......

Walaubagaimanapun sepanjang minggu saya lalui dengan pelbagai perkara baru dan menggembirakan..

I'm opening my shoppe legally..Saya mendaftarkan entiti perniagaan saya sebagai ALFAZYA RESOURCES...

Sambil tu juga berangan dapat [err tak payah beli pun boleh kan???? mana tau ada yg nak bagi hadiah kan...heeee]
Sementara tunggu sijil SSM siap, kami pergi dengar talk perniagaan [huhu ilmiah dan berjiwa keusahawanan sungguh] oleh Tun Dr. Mahathir di PWTC bertajuk Membudayakan Melayu Dengan Keusahawanan..anjuran GABEM ... saya seperti menyahut seruan mereka 1K1S ( 1 keluarga 1 syarikat)..kenapa???? Ops kantoi ke..mmg saya pergi dengan dia..the owner of ALFATEH RESOURCES

** percutian pengalaman baru mendaftar pemilikan syarikat..**...

4 comments:

Hajar Bte Zainal said... Reply to comment

TAHniah!!..semoga anda dan en.alfateh menjadi keluarga usahawan yang berjaya..amin.

3740Journal said... Reply to comment

haah. tahniah & good luck..

ciketon fazya said... Reply to comment

hehe..tq..tq...
satu pengalaman baru pergi mendaftar perniagaan.. Mengisi borang ikut skema jawapan di dinding pejabat SSM...

Doakan saya berjaya ke kawan-kawan

ElizSue said... Reply to comment

all the best to both of u..
gambatehneh!

myfreecopyright.com registered & protected