Pages

Sunday, August 30, 2009

2 HP buat kita melalui kecintaan pada Malaysia

Saya adalah orang yang tak boleh terdetik untuk membeli barangan baru.. Bila je terniat nak barangan baru, mulalah yg sedia ada tu merajuk jadi rosak lah, misplace lah...

Maka kerna itu saya mmg tak berniat nak membeli yang baru walaupun saya sgt teringin untuk ada satu seperti ini...

(Kena unlock dulu...hehe)
(Baru leh dapat posingkan byk2 seperti ini...hehe)


Adakah cara nak dapat secara free...or dapat hadiah hantaran *wink2..or dapat hadiah menang contest? Memandangkan harganya RM2500 ada baiknya buat masa ini, klu nak dapat juga saya boleh try this contest daripada iLOVE Malaysia..

Kenapa plak saya patut dapat hadiah eh?
Kerana saya memerlukann telefon seperti ini untuk merealisasikan kecintaan saya terhadap Malaysia melalui penghasilan coklat saya. Saya juga berharap dengan adanya jaringan tanpa batasan melalui telefon ini tak kira di mana aja, boleh saya dapat ilham Malaysiana bukan?

Eh ada satu lagi cerita best neh... bukan saya sorang leh dapat HP ni tau...jom kite try sama2..apa yang perlu anda semua buat hanya join contest ni dan letak saya nutaizaf@gmail.com sebagai referer... jadi manalah tahu rezeki anda yang menang, saya pun dapat satu..Moga Allah permudahkan rezeki anda (kite)....:)

Oklah step by step begini caranya :
  1. Click website ini
  2. Isi borang
  3. Letakkan saya nutaizaf@gmail.com sebagai referer... ^_^
Selamat mencuba ye kawan2.. saya percaya kite pasti bertuah...:)

0 comments:

myfreecopyright.com registered & protected