Pages

Monday, July 20, 2009

Weekend Activity

Fuh2...kena tiup sket..sbb blog ini sudah bersawang...=P

Weekend lepas saya pergi ke Flea Market di tapak MAHA MAEPS Serdang..Flea Market ni buka setiap Sabtu...Rasanya baru 3 minggu bermula..n masih tak ramai lagi tau pasal pasar ni sbb jalan masuknya agak mengelirukan..tapi syok juga layan Flea Market nih..n tetiba terjumpa PM consultant saya En. Khalili..dia meniaga jual baju jubah arab n barang2 comel..[huhu padan la masa tgh belek2 tgk brooch cam ada org pandang..haha perasan]...


Partner in crime that day : K.Siti, Aida n Cik Mimi
**************************************************************************************
Before gi Market tu sebenarnya kami gi KAMDAR Kajang...hehe sambar la sepasang kain...
[huhu soalan pertama semasa nak beli kain neh.."Abis baju ni nnt nak pakai tudung ape????"
Kak Siti menjawab " Eton nak pakai tudung OREN tu pon boleh"]...
Eh tapi matching juga kan?????
Ciketon smiling with her lovely dovey tudung oren..
Update akan datang saya akan cuba untuk update tentang tukang jahit baru saya..WALAUBAGAIMANAPUN saya akan cuba dapatkan cerita itu...hehe


0 comments:

myfreecopyright.com registered & protected