Pages

Tuesday, June 2, 2009

Golek-golek

Semasa saya buat review 2008 cousins dulu, saya takde lagi collection gambar budak ni..that time saya gi rumah dia sebab jauh di atas bukit..


Saya sgt geram nak cium2 Auni Nabila ni sbb dia anak baik..nangis bila kembung perut je..where else kebanyakan masanya bergolek-golek..bergolek-golek.. Ada masa saya menjaga sementaranya ibu dia [maksu saya] pergi menyiapkan abgnya,saya tinggalkan dia kejap di ruang tamu dan ke dapur, boleh dia bergolek2 sampai dapur..

Auni Nabila ni mmg tak byk kerenah..sbb tu juga la dia penah tertinggal sekejap [Home Alone] kat dalam rumah tertinggal masa ayah ibunya nak pegi keja...mmg baby cool betul anak ni...

Menjaga dia agak mudah..[bak kata ibunya kepada saya, klu mcm Auni jaga 10 org pun takpe]..

0 comments:

myfreecopyright.com registered & protected