Pages

Thursday, June 11, 2009

Giveaway 1 : 11 Jun 09

Sebenarnya saya bercadang untuk memberikan giveaway sempena promotion online chocolate boutique saya..tapi saya segala terma dan modul peraduannya masih sedang difikirkan...Lebih-lebih lagi saya masih mencari material untuk menjadikan hadiah lebih worth kepada peserta peraduan anjuran saya...hehe

Walaubagaimanapun jgn la risau..saya menganjurkan pre giveaways kepada readers..hadiahnya mungkin kecil tapi membahagiakan okeh...hehe

Caranya mudah sahaja :
  1. add saya sebagai rakan facebook anda menggunakan email ini [bertuah bukan sape dah jd kwn fb saya...hehe]
  2. Jawab 7 soalan "Do you really know Faziatun Nisa'? "
  3. Jawab kesemua soalan dan anda mestilah memperoleh markah >85%
  4. Publish markah anda
  5. Lima (5) peserta bertuah akan saya umumkan di FB dan blog Love to be me dan Chocville
  6. Pemenang yang disebutkan hendaklah mengemail saya dengan menyertakan particular diri anda serta nombor untuk dihubungi.
  7. Pick up point untuk ambil hadiah ialah di Putrajaya, Bandar Baru Bangi, HUKM.. Klu dari Batu Pahat boleh ambil hadiah bila saya bagitahu bila saya balik kampung okeh..^_^
  8. Oh ye setakat ini peraduan hanya terbuka untuk kawasan yang berhampiran dgn pick up point sehingga diberitahu kelak

Selamat mencuba...ciayo!!!!^_^



P/S : GIVEAWAY QUIZ : CLOSED 6pm 11 Jun 09
cuba lagi next month...in planning tougher task n worth giveaway dude..tunggu yer...

0 comments:

myfreecopyright.com registered & protected