Pages

Monday, June 22, 2009

Baru perasan tagged ini..maka layan kan saja...

1. Ape perasaan anda sekarang?~...boring…again proposing proposal..
2. Saya nak makan?~ briyani Ruzz Alladin..[jom dear Alfateh]
3. Saya tak suka makan?~makanan ada semut sape suka..karang sebotol habbatus sauda kena telan..hehe
4. Impian saya?~serenity of life
5. Haiwan yang saya tak suka?~cicak&ula lala..!!!!
6. Saya harapkan?~kami akan bahagia, diberkati sepnjang hayat di sini dan di ‘sana’
7. Jika boleh putarkan masa?~I have no regret..coz im juz go wif flow type
8. Saya pada 10 tahun akan datang?~insyallah,berfamily n probably work from home..hehe
9. Handphone saya adalah sebuah?~ ntah Nokia apentah
10. Saya pernah bercinta sebanyak?~ ulpppppp…!!!!
11. Saya suka pada?~ gadget, coklat, new things
12. Kawan-kawan saya?~ dari tadika sampai uni…
13. Pernah dikhianati?~ maybe yes maybe not..ntah I don’t put I mind all those bad things
14. Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?~ I could forgive but I couldn’t forget…
15. Senaraikan 6 orang untuk di'tag' :~anyone

p/s: tagged ialah aktiviti menjawab soalan yang telah dijawab oleh org lain dan ditujukan kepada kite untuk cuba menjawab soalan yang sama..maka harapnya terjawab lah persoalan apa itu TAGGGED???hehe

0 comments:

myfreecopyright.com registered & protected