Pages

Monday, May 18, 2009

Pelbagai..

Ntah kenapa weekend lepas hati saya rasa berat n sedih...sedih sgt la sampai langsung not in mood to talk to anyone..Klu bercakap pun ended ngan rasa kecik ati..then sepanjng malam sebelum hari jumaat [saya nak sebut mlm jumaat tapi cam pelik..kakakah] saya berazam untuk senyap je sbb saya nak mengelak diri dari rasa berkecil hati dengan sesiapa pun... MALANGNYA...masuk bilik meeting dan bla...bla...bla by boss end up ada lagi yg merenggut kebahagiaan hati suci saya...maka moody lagi...&*$%$&^%&*(%&^&*$@!! betul si RAMBUTAN tu..

Hari sabtu..hari bertemu anak murid kecil saya..terpandang jadual servis keta..tiba-tiba terdetik dalam hati nak gi servis keta dapat gaji minggu depan...Kelas mula seperti biasa..today Principal Linda also in class with me..anak2 kecil easily distracted...kul 10.45am rehat jap saya turun bawak gi kedai beli air..tetiba terlihat pemandangan yang mmg saya tak suka lihat..ada org langgar keta saya yang tengah dok diam2 tu..DAMN!!!!!!! maka sepanjang haritu saya bertekak ngan cina tu nak suh dia bayar upah repair keta..tu pun nak berkira lagi..saya peduli hapa awak ada duit atau tak...sape suh parking dekat sgt ngan keta saya...sape suh gi reverse keta tak tgk dulu...lesen terbang agaknya..ape pun akhirnya saya dpt baiki keta saya dan juga mendapat semula ganti rugi tu...Praised to Allah..Syukur..thankfull to people around yang memberi full support untuk saya menegakkan hak saya..Principal LInda, K.Pah and also to my dearest fiance Ahmad Zulkifli..:)

Petangnya saya gi ambik coklat kat umah my coklat guru..gi surau Annur [sejuk sket hati dgr tazkirah]..pas isyak gi Pasar Malam Bangi, beli sket2 pastu makan kat foodcourt presint 9 sambil tgk AF..[klu kat kedai mamak, OUTSIDE FOOD NOT ALLOWED]

Ahad, saya ada kelas coklat ngan opismate saya...gambar n cerita will be uploaded at Chocville...

3 comments:

Arfah said... Reply to comment

Fuh! Nasib baik dapat cover for damage tu.. Yelah, kadang2, yg dok diam2 tu pun kena juga kan.. Dah, jangan sedih2 lagi,k.. Kete awak tu pun tahu, bukan salah awak..

Hehehe.. Akhirnya dapat juge tgk En fiance awak tu.. wah! ada charisma lah. chewah!

p/s: sian tgk cik eton dgn muka risau+bengang nye sabtu lepas. dahla kena diri bawah panas terik.. alhamdulillah semuanya da ok..

3740Journal said... Reply to comment

wah..aku terbalik awal tak dapat tengok scene tersebut la..

kalau tak sure aku leh tumpang bertekak same..hehe

ciketon fazya said... Reply to comment

k.pah :hehe..ingat nak sorok encik tunang tu sampai kenduri nnt supaya anda semua dtg kenduri

mmg sgt bengang..kite buat berani je bertekak ngan cina padahal kite takut gak..

azza: aku rasa ko balik awal beberapa minit je..sbb nya ia berlaku ketika tuisyen sedang berehat...

myfreecopyright.com registered & protected