Pages

Tuesday, April 21, 2009

hutang tagged syiefa

5 things found in my bag
-wallet
-bank statement
-car key
-sebamed moisturizing lotion
-currently inhaler

5 things found in my wallet
-IC, lesen
-cards..cards..n cards..
-pasport pics fazya n ahmad
-name card cohort
-SD card camera

5 favourite things in my room
-tilam
-baju
-bantal bean bag
-kipas
-sikat

5 things I’ve always wanted to do
-choc boutique
-swimming [I really hope for this]
-win contest 1million dollar [yela syifa, best la menang duit..tapi aku menang moto pun dah ok kot…haha tak nak lost hope la konon]
-go to gym with discipline
-fall in love with mr.right + having children

5 things I’m currently into
-blogging [definitely]
-being nomad
-setting my mind that I have to be more particular to newly orphan cousins
-editing pic
-depressing..yes I am

5 org nak di tag
sape2 nak wat dialu2kan sbb cam dah tak secepat dulu membalas tag…

1 comments:

Anonymous said... Reply to comment

wah ade 2-3 kucing berlari yg same la kiter...best2.

klo xdpt 1juta tuh pon,menang kete org aset @ brg yg bole dijual balik pon takpe huhu.

btul jugak,klo gi gym ade intructor tapi xde displine pon xgune gujak huhu..stuju2

kamu jumpa mr.right suda..apa lagi kamu mahu?ekekekekkee

oh trima kasih membayar hutang tag kamu yaa~ :D

myfreecopyright.com registered & protected