Pages

Thursday, March 26, 2009

Tiny Tapir

Bersempena hari Earth Hour pada 28.3.09 ni, saya tgk byk blog buat entry pasal ni..Pra syabas saya ucapkan kepada individu2 yang berhasarat untuk join program tu [ye la benda baik klu niat pun dah blh dpt pahala..apetah lagi dah buat nnt kan]

Berikutan itu seperti biasa saya akan baca blog2 esp blog2 yg mmg tiap2 hari saya tunggu entrynya [maksudnya yang ada dlm blogroll saya tu]...Pagi ni nampak blog azzamoro dan ada update...Saya suka baca blog Azza sbb dia suka menyelitkan cutie petty pweettiie stuff..[site jual/ tunjuk barang2 chomel2 yang kekadang saya tak patut beli pun...haha].. [alfateh kata "tula u, suka sgt beli brg online..kat duit cepat abes.."]...mmmm mmg pun...:(

Paling latest ialah tentang www.tinytapir.com ... alahai chomelnya anak tapir tu [anak tapir masa kecik2 cam kulit tembikai]... hee~~~~ ntahla sejakduamenjak ni jiwa zoologi saya meruap2 kembali plak..oh ye ttg tinytapir ni, korang pegila tgk sendiri kat site tu...

p/s :untuk perkataan tapir tu saya tagged fatini a.k.a fifi...^_~.. jgn masuk parit lagi ye..nnt i teman u pegi rumah encik gurubaran..tak payah lari2...hoho

7 comments:

3740Journal said... Reply to comment

best kan brg brg dlm blog ni? aku ingt nak rembat aa..

p/s memang wey..duit aku pun byk habeh online shopping

ciketon fazya said... Reply to comment

hahaha..
kekonon online shopping cam dapat hadiah la..[sbb dapat parcel kat opis kan]...
PADAHAL.....kekadang bendang tak perlu sgt pun...huhu

Anonymous said... Reply to comment

hehhehe...
mmg kiut2 semuanya..

Anonymous said... Reply to comment

hehehe..saya juge suke membaca blog2 orang2 rajin seperti Cik Eton & Azza.. hehehe.. cume malas nak tinggal komen kat Azza jek sebab saya kena menggunakan nama laki saya sbb xde akaun blogspot (eh, ada, tp dah lupe ape id & password - kuno sunggoh rasanya).

Di kesempatan ini, saya mengucapkan jutaan terima kasih kepada kamu berdua kerana banyak memberikan link2 kepada site yg best2. Hehehe.. Walaupun saya hanya mampu tgk jek sbb tak mampu beli - begitulah keadaannya orang takde keje..sian kat diri sendiri- hahaha..

ciketon fazya said... Reply to comment

puan arfah..kredit more to azza sbb dia lagi rajin cari link...haha
kite pun jamu mata je..beli???? heeeeee~~~~~ [alfateh kata rumahnya penuh sudah]

AlFateh said... Reply to comment

knalah bli rumah2 lg utk mghamparkan pmaidani2 halus dan cantik he2

ciketon fazya said... Reply to comment

ya dear...
huhu saya baru mengangkut hamparan itu ke pejabat pagi ini...heee~~~~

myfreecopyright.com registered & protected