Pages

Monday, March 2, 2009

Penat

Sejak kecil saya tak berapa suka ada event kat rumah since sayalah satu-satunya anak perempuan buah hati pengarang jantung yang selalu kena berutgas mengemas rumah, make sure peralatan makanan in order, setting tempat makan dan akhirnya selepas habis event kena mengemas semula dan membasuh pinggan...

Dalam pada saya tak berapa suka tu, mak ayah saya selalu plak menerima tetamu.. [hehe takkan nak halau..INGATAN : Setiap org yang dtg rumah kita ada rezekinya masing2 dan dia mendoakan kerahmatan kita]..lagi2 hari raya..aduhai mmg minggu pertama raya, tempat duduk utama saya adalah di dapur..dan trip membasuh pinggan mmg mls nak kira..[selalunya lima ke enam hari begitu saya mengambil keputusan berjalan2 sbb saya penat..]

Walaubagaimanapun setelah beberapa lama ini saya menjadi AJK pelaksana event org, bila comes to me rupenya menjadi main person untuk satu event, lebih sukar lebih memenatkan..segala barang kena fikir, siapa yang kite perlu minta tolong pun kena fikir sampai kadang2 ada pula yang berkecil hati kerana terasa seperti diketepikan..sampai ketika ini oleh kerana saya tak sampai hati nak meminta tolong org, segalanya saya buat sendiri..

Kepada yang menolong, berniat menolong, malahan yang empati atas kesibukan saya TERIMA KASIH tak terhingga saya ucapkan, moga kebaikan anda dikembalikan berganda2..MAAF juga saya hulurkan kiranya ada yang berkecil hati kiranya terasa saya mengenepikan niat saudara/saudari membantu saya..ada waktunya mmg saya terpaksa bertindak sendirian bila saat semakin genting kerana saya sedikit buntu...

Apa2 pun segala yang baik itu dari Yang Esa jua..yang buruk itu kelemahan diri saya sendiri jua...
TERIMA KASIH & MAAFKAN SAYA...

p/s: menurut lelaki perempuan kaya dengan perasaan sampai benda yang bukan depan mata pun boleh perasan...ermmm ye kot...:(

0 comments:

myfreecopyright.com registered & protected