Pages

Friday, March 20, 2009

korang rasa kenapa

Brand : Freshkon
Type : Alluring Eyes
Color : Mystical Black
Power :-3.00

Sebelum bertunang hari tu saya telah siap-siap membeli dua pasang kanta lekap. Hehe since hari tu nak cantik-cantik kononnya, maka saya membeli 2 warna [jenis yang membesarkan iris tu] satu hitam dan satu lagi coklat.. Oleh kerana ada 2 pilihan, saya rancang untuk memakai mata coklat..tapi kawan kata saya lagi cantik bermata hitam [mata asal coklat gelap]

Tapi dari pertama kali melekapkan kanta mata hitam ni ke mata, sampai sekarang [hampir 2 minggu] penglihatan saya kabur-kabur...tapi kalau pakai yang coklat atau pakai kaxamata ke, takde plak kabur begini...

Tapi masa beli saya dah cek packing ni mmg untuk pengguna -3.00...huhu takkan nak buang...sayang weh.......warggggghhhhhhhhhhhhh

2 comments:

Anonymous said... Reply to comment

tak sesuai kot dengan mata awak.. ke, sbb dia kaler2, maka nampak mcm kabur.. tetapi, kalau mata da kabur2, baik xyah guna jek.. mata tu..nak pakai lama..jaga baik2..

ciketon fazya said... Reply to comment

i think cam salah power..tapi masa buka kotak kite check betul la -3.00..bila pakai yang color coklat, takde camni pun..bila hitam je yang jd sedikit kabur..

myfreecopyright.com registered & protected