Pages

Wednesday, March 18, 2009

Entry iklan

Kat opis saya dilanda demam bisnes..terutamanya si Fifi tu [dia bercita-cita nak buka butik]..dia telah membawa gelombang bisnes yang besar sehinggakan cam tak pyh gi kedai lagi la nak shopping..

  • Jual tudung dan brooch
Ada macam2 jenis tudung dan mangsa pembeli pertama adalah saya dan KGKG..[kan kitorang lebih kaya berbanding Laili..hoho]...

Model yang telah dipakaikan tudung oleh fifi...klu tak model ni nak freehair je...hehe...[soghieee KGKG]

  • Jual Batik

p/s: Gambar diambil sewaktu kain berada diatas meja kerja saya..so sebab tu kedudukannya senget benget

Batik-batik ni jenis kain yang baik..so no wonder harganya agak boleh kata menang membeli menang memakai...i more thing tak payah worry about dry cleaning..sebb boleh basuh rendam dalam air je...

  • Jual Songket

p/s : yang biru keadilan tu bukan part of songket ye

** untuk batik dan songket adalah melalui booking..tapi cam tudung ex-stock..tu pun depends sbb kat opis saya ni orgnya sgt ramai..kekadang distribut 1 opis abes suda....ni kire khidmat masyarakat saya kepada enterprenure2 baru...saya pun berhasrat untuk memulakan usaha niaga..tapi errrrr [org berjaya tak boleh ada tapi tapi...oh ok --> monolog dalaman]

0 comments:

myfreecopyright.com registered & protected