Pages

Monday, February 16, 2009

Kehidupan yang pelbagai

Masuk tahun 2009 ni bak kata Ain ofismate saya [Ain : mata]

"iris mata u dah bertukar nampak RM saja"

Sket2 ada aje planning nak cari extra income.. Ntah la ye..tapi saya agak suka dengan kehidupan ini..sedikit sibuk..berlari2 dan berkejar2an..saya telah menceburkan diri dengan beberapa kerja dan MLM.. [fazya masuk MLM????? seorg yang plg lembap nak faham marketing plan cam ni wat pelah masuk....wait i let u know the reason...]


  1. Tupperware : kini saya seorg ahli Tupperware...hehe like auntie2..tapi sbb mmg saya suka barang2nya...kebanyakan saya beli untuk diri sendiri..tapi kalu sesapa nak kirim pun saya akan beli juga untuk mereka..kalau tgk Tupperware tu is very Fazya..why???? sbb Fazya ialah seorg gal yang sgt colourful...[according to him]... like this picca...
  2. Ngajar tuisyen : Aah saya juga seorg chegu tuisyen di Pusat Tuisyen Puncak Bistari milikan rakan sekolah saya, Linda Izrin dimana kebanyakan guru-gurunya adalah rakan2 sekolah lain..Tapi now saya ngaja primary school..saya harap saya consistent ngaja murid2 ni..sekurang2nya andai saya tidak 'mendapat kebenaran' meneruskan kerjaya ini saya boleh apply kepada anak2 saya Insyaallah...
  3. Pergi kelas chocolate : ni will b updated in one entry [again janji palsu...heeee~~~~]
  4. chegu saya churi picca ni from your blog ye..im not yet save my own snap.. Font size
  5. Masuk Zhulian : ulp....saya bukan underestimate this business..saya tgk ramai org pakai keta besar2 adalah ahli zhulian...tapi serasanya ia bukan jiwa saya...hehe..saya adalah kategori org yang masuk MLM kerana menjaga hati individu tertentu...cuma errr saya mmg berhasrat untuk jadi ZULIAN...hehehe...wink2..tapi saya taknak cincin batu 'pertama' [ops satu perkataan lagi snsitif ok..hee~~] zhulian ye..cukupla cincin belah rotan pun takpe...

Saya yang sedang menjalani kepenatan badan kerana terlalu byk benda hendak digerrrrreb... saya sedang belajar menjadi seorg individu yang kental jiwa, emosi, mental dan jasmaninya...

    2 comments:

    3740Journal said... Reply to comment

    babe, nnti datang kelas tusyen bawak katalog tuppaware tu.. aku nak tengok.. hehe

    ciketon fazya said... Reply to comment

    ok..nnt aku bawak sabtu ni...

    myfreecopyright.com registered & protected