Pages

Friday, February 27, 2009

a crawl and walk being chocolatier

haha chocolatier??? [angan2 + berangan + perasan]...tapi disebabkan angan2 itu saya telah :

  1. pergi ke kelas chocolate
  2. segala hasil2 coklat saya distribute ke umah, opis dan tempat tuisyen..ops and also my first taste tester ---> En. Ahmad

  3. beli segala utensil membuat chocolate

Semua barang2 ni saya ambil masa lebih kurang 2 minggu untuk betul2 lengkapkannya [sengal sungguh..tapi saya ada limited time to go here n there...]

ops dalam gambar ni saya tak snap sekali digital scale yang saya beli secara online [hehe nak jugak digital scale, sbb cikgu coklat saya ajar guna digital scale]..saya mmg online buying freak..^_^

One more thing to all new chocolatiers, i saw 1 set of chocolate tempering starter kit jenama Belcolade kat Yummie [kedai bakery kat Bandar Baru Bangi] harga RM149.00 tak salah..nnt saya try uploadkan picnya dari phone saya [huhu ambik gambar curik2 nih]

Saya mengharap segala usaha saya berhasil..saya ingin menjadikan sekurang-kurangnya usaha saya ini dapat saya kongsikan bersama orang2 penting dalam hidup saya..Aminnnnnnn ^_^

0 comments:

myfreecopyright.com registered & protected