Pages

Saturday, December 20, 2008

Geraham bell..

Ya saya sudah dapat gaji..dan saya sudah cabut gigi bongsu saya...huhu sakit..even more rasa sakit tu bila ternampak darah..

Ni makan dulu..


masih boleh mengunyah...


register kat counter klinik...


bagitau kat ma ayah dulu...


gambar before masuk bilik doc...


Doc Musturawani starts working...


Doc Mustura still mengokeh gigi dan gusi saya...tak rasa pun..kebas kan...hehe


Ni la photographer saya..tq for your companion...


Proses cabutan tu tak la sakit sbb ia telah dikebaskan, tapi kalau tgk apparatus, pastu dgn bunyi2 ngeri tu mmg boleh trigger sakit...pada asalnya nak minta Alfateh untuk snap every process... tapi pada pagi tu photgrapher saya ni tak sampai hati nak tgk..lagi pun cam buruk je nampak gambar nganga kan...hehe

Balik dari klinik masih tak sakit..but bila kesan kebas tu hilang...Ya Allah sakit gile..serba tak kena..mmg kena mkn Ponstan..mengunyah? mmg tak boleh...so makanan saya seharian smalam ialah roti cicah air milo..tu pun kena lembikkan roti tu then telan pelan2...

Gile kecur pagi2 ni tgk org makan nasik lemak....:(

0 comments:

myfreecopyright.com registered & protected