Pages

Wednesday, November 12, 2008

my fwen wedding updates

Sebenarnya posting untuk sepatutnya diletakkan lebih awal daripada lagu D..tapi kerana ia bergambar maka ia perlu diupdate di rumah..

Ni adalah perkahwinan Mimie or her full name is Mizarime..one of my schoolmate back in TIGS..she is even my classmate in form 1 and form 3 (hobby saya semasa di sekolah adalah naik turun kelas..hikhik ^_^)..Pergi kenduri ngan Nade, Hajar n Yah..then masa di kenduri ramai lagi rakan sekolah saya temui..K.pah (kawan saya yang sebenar berada hampir di HUKM tapi sbb sy takut nak pergi ke ward pediatrik tu..heee), syiefa, Shariana (dia comel, partner yang dibawa pun comel...~~~), Betty, Syikin, Fizzy (ni adalah kawan saya plg lama..primary-secondary-im ukm she's uitm- im Cohort she's UMBI), E-a, Yuana, Che' ROd (she also newly wed), Che Zett, Elisa.

Luckily pegi ngan Nade (sbb nade adalah org yg plg rajin jadi pengapit n pegi kenduri..cuma recently dia resign jadi bridesmaid..hehe~~~)..kalau sensorang mesti aku tak semangat nak pegi..tapi bila dah besar2 (mean older than while 17..huhu) jumpa balik kawan2 lama rasa excited juga walaupun semasa persekolahan dulu bukan bercakap sgt..Tetiba teringat situasi ni yg pernah digambarkan oleh cik mimi masa undergrads dulu..Dejavuuu ke cik mim??? [lama aku tak jumpa ko..hope blh jumpa di kenduri Fatim weekend ni...^_^]


Yah sedang memaksa photographer [saya le tu] untuk duduk di depan pelamin sbg TOL GATE GIRL


Memang kami suka bergambar tanpa menghiraukan pengantin


Semasa pengantin bersanding...


Banner kat jambatan masuk

Semoga Mimie dan Hafiz berbahagia hingga ke akhir hayat..dikurniakan anak2 yang sihat, ceria, baik dan cerdik tahap Dik Cerdas [huhu pening la dapat anak cam Shin Chan..hehe]...
Insyaallah menjelang hujung2 thn ni mmg updates mungkin byk berkisar org kawen..hehe kan dah cuti sekolah...=p

1 comments:

Anonymous said... Reply to comment

I nak gamba peace i..huhuhu..

~NAde~

myfreecopyright.com registered & protected