Pages

Sunday, October 19, 2008

Fenomena Ayat-ayat Cinta

Sekali lagi saya ketinggalan kerana saya hanya menonton cerita ini pada hari raya lalu...mmg agak rugi kerana bila dah masuk tv, automatik cerita itu telah wujud beberapa editing.. (mean bukan fulll version)... but seriously i like that movie (i think u'll love it too sayang, bcoz the scenes r in Cairo.. tanah tumpahnya darahmu...)

Sehari selepas menonton saya pergi ke MPH kerana dikatakan versi buku sedikit berbeza dengan versi movie dan malangnya ketika sampai di MPH Alamanda buku itu hanya tinggal satu dan saya lewat 5 saat daripada seorg gadis lain..hehe..Saya mencuba mencari buku itu secara online tapi juga sold out...dan pada masa yang sama saya dimaklumkan oleh cik Fatini di MPH Cheras Leisure Mall juga sold out...oleh kerana intention nak juga ada buku itu, saya pasrah cuba untuk meletakkan diri dalam senarai menunggu MPH, guess what??? akhirnya berita gembira dari customer service MPH... 'oh buku itu masih ada lagi di MPH Mid Valley'... walaubagaimana pun saya malas nak mencari parking di Mvalley n i decided buying it online n dihantar ke rumah... n now im still waiting for the delivery...

FYI pada saat saya menulis entry ini saya masih belum membaca buku itu..tapi i found online ada pdf.AyatAyatCinta.. kalau sapa2 nak download u may go to this site..boleh dapat juga bezanya tiada gambar awek berpurdah di muka hadapannya...hehe
http://www.4shared.com/file/31202712/6c99a14a/Novel_Ayat_Ayat_Cinta.html

1 comments:

Anonymous said... Reply to comment

saya la yang abiskan buku ayat cinta kat MPH alamanda tu! hehehe. keciknya dunia ye... mak awak dulu sek mana? sultan ismail ke?

myfreecopyright.com registered & protected